הימנע משלוש טעויות אלה בעת הפעלת אתר הדילים היומי שלך

הימנע משלוש טעויות אלה בעת הפעלת אתר הדילים היומי שלך

במסגרת התחל קופון מקוון משלך או עסק עסקי יומי, הצוות בעיתונות היזם והסופר ריץ 'מינצר מסביר כיצד לפתוח עסק בענפי התחרות המקוונים והיומיים התחרותיים. המחברים חושפים את הטעויות הנפוצות ביותר שעושים קופון או בעלי אתרים יומיים ומציעים כמה טיפים שיעזרו לך להשיג הצלחה ארוכת טווח.

 

יש הרבה סוחרים מרוצים שעסקיהם הרוויחו מעבודה עם קופון מקוון או אתר קופונים גדול כמו https://hoteldeal.co.il/, אך יש גם הרבה חברות שעסקאות כאלה הוכיחו את עצמן כאסונות. עסקים למעשה יצאו מהעסק בגלל העסקאות שהציעו וחוסר היכולת שלהם לנהל את התגובות. להלן שלוש הטעויות המובילות שאתה יכול לעשות בעת הפעלת עסקה באתר שלך:

 

  1. לא לשים מגבלה על מספר העסקאות. מספרה פופולרית אחת הפכה פופולרית מעט יותר כאשר 5,000 לקוחות רכשו טיפול ספא של חצי יום בסך 99 דולר בפחות מ -24 שעות. לא היתה אפשרות לספא לספק את מספר הרכישות של טיפולים והם נאלצו לצאת לעסקים. הבעלים האשים את אתר העסקאות היומי והסביר כי מספר העסקאות אמור היה להגיע ל -1,300 לכל היותר, אך האתר המשיך למכור אותן.

 

בעל שירות ניקיון בתים באספן התלונן כי לאחר שהפסיק לנהל עסקאות, שלא הרוויחו לו מספיק כסף כדי להוכיח את הכדאיות, חברת העסקה המשיכה להפעיל את ההצעות פעמיים נוספות ללא אישורו. הבעלים של שירותי הניקיון ציין גם כי חיובים חוזרים, כולל חיובי כרטיסי אשראי, ייצאו גם מהאחוז המגיע לו ומזהיר סוחרים אחרים לחפש עלויות נוספות כאלה.

 

  1. מתן אפשרות ללקוחות לרכוש יותר משובר אחד. תלונה נוספת על אתרי עסקאות מסוימים היא שהם אפשרו לאנשים לקנות יותר משובר אחד. עבור בעלי מסעדות או חנויות המעוניינים למשוך אנשים ולהפוך אותם ללקוחות קבועים, הדבר יכול להביס את המטרה. היו גם דיווחים רבים על משתמשי קופונים שחוזרים עם אותו קופון שוב ושוב כשיש מגבלה אחת לכל לקוח או אחת לכל משפחה. צריך להדפיס קופונים בצורה כזו מתוכנה באתר שלך שמגבילה אותם להדפסת הקופון פעם אחת בלבד. סוחרים התלוננו על קבצי PDF המאפשרים מספר רב של עותקים, ואף קופונים מצולמים המופיעים בחנויות שלהם. דאגו לשבת עם סוחרים ולסקור כיצד נראים קופונים מזויפים (או שוברים מזויפים) ולהזהיר אותם לחפש אחר אלו שאתם מכירים כרגע.

 

  1. פרסום קופונים מזויפים באתר שלך. אמנם אינך יכול למנוע התפרצות של קופונים מזויפים שם בחוץ, אך אתה יכול לעשות כל שביכולתך כבעל אתר קופונים בכדי להשאיר קופונים כאלה מחוץ לאתר שלך. דע כיצד והיכן להשיג קופונים באופן אתי וחוקי, ואל תקבל קופונים מכל מקום כפי שרבים מאתרי הקופונים עושים.

 

למידה מניסיונות אחרים

 

בעוד סוחרים מרוצים רבים שמחים על הצלחתם לעבוד עם אתרי מבצעים וקופונים יומיים, אחרים מביעים את מורת רוחם ברשת. לא קשה למצוא סיפורים על "מבצעי הנחות כאלה". אתה יכול ללמוד מטעויות של אחרים ולעזור ללקוחות שלך.

 

בין השיעורים שאתה יכול להעביר לסוחרים שלך הם:

 

שקול את הכובעים. אמנם נהדר עבורך למכור 3,000 שוברים למסעדה במהלך עשרת הימים הבאים, אך אם הם מצליחים לאכלס רק 500 איש בעשרת הימים הקרובים, אל תתנו להם להפסיק את עצמם. אתה רוצה סוחרים מתמשכים ומוניטין טוב. עזור לסוחרים שלך להגדיר מכסים או מקסימום.

תעשו את המתמטיקה. אתה באמת צריך כמה מיומנויות מתמטיקה כדי לנהל ביעילות עסקאות או עסקאות קופונים. בטח, אתה יכול לנקב מספרים במחשבון שלך, אבל אתה צריך תחושה של דברים כמו נקודות שוויון וסימונים כדי שתוכל לייעץ לסוחרים.

הגדר את מסגרת הזמן. זה צריך להיות בכתב, ועל כולם להסכים מתי צריך לפרסם את העסקה או הקופון ומתי זה אמור להסתיים או להסתיים.

דע את החוקים. החוקים סביב מתן ו / או מכירת אלכוהול הם לעתים קרובות אלה שתופסים את בעלי העסקים מכל משמר. למד את החוקים לגבי קופונים (לא ניתן למכור או להעתיק אותם) ואילו סוגי מבצעים ומסגרות זמן למימוש הם חוקיים באזורי המכירות שלך.

היה מתמצא בשירות לקוחות. יותר לקוחות משווים לשאלות ותגובות נוספות. מומלץ לזכות בלקוחות ולצייר לקוחות חדשים ולקבל צוות מאומן היטב בכל הנוגע לשירות לקוחות.

 

תוכלו ללמוד גם מקודי הקופון של בוקינג.