You are currently viewing אירוח באי המטבח

אירוח באי המטבח

קשה למנות כינוס של אורחים שאינו כולל אוכל. מאירוח ארוחת חג הפסח ועד להזמנת חברות לארוחת יין ורכילות, תמיד נראה שיש סיבה להיות במטבח. בין אם אתם משוחחים יחד תוך כדי הכנת ארוחה גדולה או סתם חוטפים נשנוש מזדמן, המטבח הוא המקום להיות בו במהלך אירוח.

 

מכיוון שכך, איי המטבח הפכו לאחד הטרנדים החמים בעיצוב מטבחים בשנים האחרונות. מאז שהם הפכו להיות מוקד כה מרכזי בבית, האיים גדלו וכיום יש להם יותר מקומות ישיבה. בין אם זה מקום שילדיכם מכינים בו שיעורי בית אחרי הלימודים או אפשרות ישיבה מזדמנת כשאתם אוכלים לבד, חשוב לבחור את הכיסאות המתאימים לאי שלכם. הנה שלושה דברים שיש לקחת בחשבון כאשר מתאימים את הכיסאות הנכונים לאי שלכם.

אסתטיקה עיצובית

אתם רוצים שכיסאות האי במטבח שלכם יתאימו לגוון הכללי של האווירה בעיצוב הפנים שלכם. אם יש לכם הרבה קווים קלאסיים ונקיים, כדאי לכם לנסות כיסאות עם מסגרות מתכת. עבור סגנון כהה וכבד יותר, כסאות עץ עשויים להתאים יותר. זכרו גם את צבע המתכת או העץ, כמו גם כל ריפוד שאתם עשויים לכלול ותפרים או כפתורים המבטאים את בד הכיסא.

למה ישמשו הכיסאות?

אם אתם מרבים להשתמש בכיסאות בר לאי המטבח, שקלו אפשרויות נוחות ומרופדות יותר. עם זאת, אם הכיסאות שלכם יוחבאו מתחת לאי כדי לחסוך מקום, כיסאות ללא גב יעבדו היטב כדי למזער את העומס החזותי. למטבח העוטף את האי באופן מלא או לאי העומד בין המטבח לאזור האוכל או הסלון בתוכנית קונספט פתוחה, כסאות בר מסתובבים הם אופציה נחמדה כך שהאורחים שלכם יוכלו לנצל את מלוא הסביבה. למטבח חיצוני עם אי, תרצו כסאות עמידים בפני שמש, גשם ורוח, מבלי להראות סימני שחיקה.

סגנון האי

איי מטבח פשוטים במפלס יחיד משמשים לרוב לבישול או אירוח. איי מטבח עם שני מפלסים מאפשרים גובה דלפק מתאים לבישול מצד אחד, אך מפלס מוגבה בצד הנגדי לסעודה ולארוח.

בואו לראות את מגוון כיסאות האי שיש לנו להציע

אנו מזמינים אתכם להיכנס לחנות המקוונת שלנו כדי לראות את כיסאות האי שלנו. אנו יכולים לעזור לכם לעשות את הבחירה המושלמת ולשלוח אותם עד לפתח דלתכם!